Polityka reklamacji i zwrotów
Reklamacje
Pamiętaj aby przed odebraniem przesyłki sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecane jest odmówienie przyjęcia przesyłki.
Po pokwitowaniu odbioru przesyłki, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia, należy poprosić kuriera o wypełnienie protokołu zawierającego informacje na temat uszkodzeń lub rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami i opisz swój problem. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację:
- Telefon: +48 660 387 049
- Telefon: +48 796 895 291
- Email: [email protected]
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowo powody reklamacji produktu, żądanie rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy, jeżeli reklamacja zostanie przez nas uznana.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 5 dni roboczych od dnia wydania decyzji, dokonamy rekompensaty zgodnie z żądaniem opisanym w oświadczeniu reklamacyjnym, którym może być:
- naprawa reklamowanego produktu;
- przesłanie nowego egzemplarza produktu;
- zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy reklamowany produkt na Twój koszt po wcześniejszym uzgodnieniu.
Zwrot produktów
Zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny, wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz pisemnym odstąpieniem od umowy, które jest dostępne do pobrania tutaj. Należy wówczas niezwłocznie nas o tym powiadomić o tym mailowo, bądź telefonicznie. Zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym i nadawać się do dalszej sprzedaży. Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysyłanych za pobraniem. Pieniądze za zakupione towary zwracane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu w wysokości ceny zakupionego towaru bez kosztów przesyłki.
PAMIĘTAJ – Jeżeli produkt został wykonany na zamówienie i nie nadaje się do dalszej sprzedaży w związku z jego personalizacją, nie ma możliwości jego zwrotu.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Adres do obsługi reklamacji i zwrotów:
Tobi Wood Tobiasz Buhl
ul. Jedlicka 16,
46-042 Szczedrzyk
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na numer konta, wpisany do formularza odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.